Kunde gått illa.....

Hej på er!

Ja igår hände det saker här kunde går illa men var snabb att reagera tack för det.
Men att jag blev så paff har aldrig hänt mig att min dammsugare har exploderat
men igår så hände det att jag blev rädd.

Ja som ni ser.
Sen igår var vi på Hyllan och gjorde fynd köpte denna lampan till Emelies rum

Hela 49:- billigt för en lampa.
Sen köpte jag gardiner som jag har satt upp idag i stora rummet.

Billigt var det köpet med 40:-


Sen så har jag idag rullat ihopa min STORA matta i stora rummet så nu
ska den upp i förrådet.Köpte en matta på Ikea för hela 160:-


Skönt att fått väck den andra med.
Sen så blev det ett nytt köp på en dammsugare igår är ju ett måste att
ha en eftersom jag har svår astma och tåler ej damm eller nu när Mischa fäller som hon gör.
INVITE 2200W verka var mycket bra dammsugare och har då
2års garanti på den.Pris/Rea:599:-
Järnias egna märke är det.

Nu har jag tagit en bättre bild på dom nya gardinerna i mitt sovrum.


Har hittat andra på ikea som jag ska handla för hela 19:-
Dom är hel lila.Så det blir nästa månads köp så nu har jag dessa.
I dag Lördag!

Ja det små snöar här men annars skönt.
Så får se vad denna dagen har att erbjuda..
Ha en fin Lördag på er alla.Kram
Linda

Hej Katte!

Fina gardiner och fin lampa ni har köpt..

Inge roligt med dammsugaren, men bra att du köpte en en billig dammsugare.

En sån där matta har min syster med familj. Eller har haft.

Kramar! <3