Var är solen?


Morgon!

Ja inatt har jag sovit gott..

Ja han ringde en som står för det han säger och det han skriver..

Ja en dag som ska vi träffas men inte ännu får se när det blir vi bägge vill ta det
lugnt fram skönt att det inte är så att man ska ses direkt för sån är inte jag..

Vill ju dock lära känna han först lite sen när det känns bra för bägge då ses man
sen får man ju se vad som händer..Han gillar mig och jag gillar han..Han sa bland annat igår att
skicka hur många mess du vill eller mail för jag tycker om att få det av dej..Sånt gillar jag
att få höra och även att jag ska inte känna heller att jag stör för det gör du inte sa han..
NEVER och det gillar jag att få höra..Ja det är en som hör av sig & säger precis vad han tycker.
Mm allt känns jätte bra..Och även att han kör hit han har inga problem med det fast det är en bit för han
ja så man ser att det finns såna som inte tänker eller att jag får höra "nej jag pallar inte det är för långt"
Han har då ca:10mil hit..

Men vi skulle få sol idag men vart är den hm inte här....
Nu ska jag klä mig sen ut med Busen..Sen blir det frukost.
Sen blir det att köra till byn måste köpa kaffe och äpplen och tanka sen imorgon
om det nu är öppet så blir det träning igen.

Ses sen...Kram