Eftermiddagen!

 
Ja idag har det varit åska och blixtrande här och regnande inget trevligt alls.
Jag och busen gick och vilade oss 1 timme undertiden det höll på hehe.
 
Sen drog jag till huset en runda tömmde min bil för den hade jag ju fyllt..
 
Nu har vi ätit och idag blev det kokta grönsaker med stekt korv och nu kaffe.
 
Tänkte jag skulle skriva här vad IW är för något.
 
30-45 min.Du sitter då på en crosstraner. Träningsformen för alla! Du som önskar gå ner i vikt eller du som elitidrottar. Indoor walking är en säker träningsmetod  med låg belastningrisk där vi tränar hela kroppen. Denna högeffektiva träningsmetod ger högre förbränning och syreupptagning och kan dessutom utföras på hälften av tiden jämfört med andra träningsformer.
 
Ja det känns riktigt skönt efter ett sånt här pass kan jag säga. Något ni skulle prova säg till på ert gym om detta.
 
 
Men nu spela lite på FB sen fixa sig sen till gymmet. ha en fortsatt fin dag.