Lördag En Hel Del.....

 
Morgon här !
 
Ja nu har man varit ute en runda med Busen även lagt i mitt täcke i maskinen ska
även tvätta upp mina kuddar..
 
Ska nu sätta på mig lite kläder sen får jag nog köra till affären kanske ska ju göra
julgodis som jag ska ha med mig till min dotter vi ska ju vara där.
 
Ja nu snöar det ute med inget som jag vill ha mera av nu det kan ju komma på Julafton ju.
 
Undrar om det blir en vit julafton här är ju en hel del snö..
 
Städa klart med ska jag göra sen färga håret ja idag har jag en del att göra.
 
Köpte mig en morgonrock igår åh grymt skön var den. Helt klart 100% nöjd är jag.
 
 
Vet att det ser lustigt ut men det är mobilen...
 
Fy attans vad det snöar nu då hmmm...
 
Ha en fin dag på er alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
Krama om mig,saknar dej,tänker på dej..