Om jag bara hade!

 
Godmorgon på er!
 
Ja idag så skiner solen här men lite kallt ändå ingen direkt värme ännu men kanske det kommer senare,men det blåser en hel del.
 
Idag ska jag fixa med dom 2 buskarna här tänkte jag..Fast jag inte ska bo kvar men hjälper henne med tomten sen måste jag vara mera ute än inne för mig själv om jag nu ska slippa och ta extra medicn.
 
Natten har varit hemsk hostat som bara den och tungt i aningen.
 
Ja tänk om jag bara hade nån som kunde kört mig så jag hade kunnat fått tittat på huset men
jag får vänta tills min bil är fixad.
 
Ja fy detta är inte klokt att jag bo i ett hus där det varit katter men hade jag vetat det innan så hade jag EJ suttit i detta idag.Men nu vet jag vad jag kommer att fråga om i nästa boende.ALDRIG mera såna här misstag.
 
Nej jag vågar icke köra med min för den remmen är inte fin nånstanns trådig och dan skulle jag bli stående så vem ska hjälpa mig jag känner ju ingen här och varför ta sån chans när jag kan vänta..
 
Men nej nu ska jag klä mig sen ut och promenera med Busen.
 
Ses sen hej på er.
 
 
Ja jag saknar dina kramar!
 
Pia

Hejsan...tänkte på det du skrev i ett annat inläggatt din svärson sagt att det luktade mögel eller fukt i huset o det e ju heller inte bra för dig så inte "bara" katten som ställer till problem.

Katte

Hejsan Pia!
Trevligt att du skriver.Nej läkaren sa att det var på grund av att det har varit katter här det är döden för mig.Ringde även anicim och hon förklarade att katt doft får du inte bort det tar år och man får ta upp golven även väggar om man ska ha väck det helt.Och jag skulle aldrig få för mig att kräva henne på det för det kostar massa.Nej jag får helt enkelt flytta igen vilket jag inte gillar men måste tänka på min hälsa i detta läget,blir sämre för var dag.