Ringer & Letar!

 
Hej.
 
Sista inlägget för ikväll för mig. Ja jag är inte på topp humör.
 
Ang:Detta med att jag MÅSTE flytta,jag trodde att jag skulle få bo här nu men nej det kan jag ej göra
eftersom dom då har haft katter här ja jag borde ju ha frågat innan jag skrev under kontraktet hon sa bara att det hade varit hundar men men nu är det som det är.Och jag kan inte bo här för min hälsa blir bara sämre och så kan jag inte ha det.Har ej fått tag på henne ännu men ska prova igen ikväll och då får ju hon veta hur det ligger till här.Ja jag kan tyvärr inte göra något åt detta så kontraktet måste hävas det sa även min läkare idag.Får inte utsätta mig för sånt här. Men nu vet jag vad jag ska fråga om i nästa bostad.
 
Jag hoppas min ena dotter kan komma hit på Torsdag med den andra remmen som ska bytas så jag kan köra och titta på ett annat hus för jag kan inte vänta utan jag måste flytta omg.
 
Jag har lagt många många timmar på denna tomt så visst det känns meninslöst allt jag har gjort.
Men kommer ta med mig vissa växer inte alla kanske men många av dom.För hon kan ju inte ta hand om det eftersom dom ej bor här utan 10 mil härifrån så det är ju inte så lätt för henne.
 
Ja jag är grymt ledsen över detta kan jag säga.Men måste tyvärr flytta igen suck.Vilka kan hjälpa mig ja jag vet ingen just nu men jag har heller ingen annan bostad nu kanske det ändra sig när jag har något jag vet inte.Men hoppas på det bästa klart.
 
Detta fattar inte jag: Har sätt att en kille visade sitt intresse för mig förra året har ej sätt något innan för jag har ej varit på den sidan och självklart blir jag jätte glad över allt han har skickat men frågan är då har han menat det hm ja det är frågan det...Det kommer jag nog aldrig få ett svar på..Tyvärr..Hade jag fått allt det nu så hade mitt hjärta bankat för fullt och att jag hade blivit jätte glad över det. För jag gillar han och det har jag gjort sen 1 dag då vi träffades och mina känslor för han dom försvinner icke han har något som gör att jag har fastnat för han.Han är grymt fin i mina ögon,gillar så när han kramar om mig hårt mm längesedan jag fick känns det nu.Men som sagt han vet att jag vill ha han,men jag vet även att han inte vill ha något seriöst med mig tråkigt men sant.Jag står för mina ord och det vet han.Jag väntar som sagt,släpper inte taget.Jo om han säger till mig att jag ska sluta ringa och skriva då gör jag det men att det kommer kännas mm men det gör det ju om man gillar nån.Och som jag har sagt att jag håller mig till han och det är bara han som får mail och får höra det jag säger.
Ojdå vad jag har skrivit hehe..
 
Men nu ska jag ut och pyssla på tomten så jag slipper vara tung i bröstet jobbigt som bara den är detta..Ångra mig så att jag flyttade hit skulle ha tagit något annat hus..Men lätt att vara efter klok..
 
Ska behålla längden på håret men ska till frissan nån gång:))
 
Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll,ses imorgon för nu stänger jag av för mig.Kram 
 
 
 
Ja tänk och få såna här fina blommor,ja tack.