Fredag igen :))

Hejsan på er alla här.
 
Så nu får jag nog ta och skriva lite :))
 
Ja jag har varit sjuk så därför det har varit så tyst från mig men nu mår jag bra igen.
 
 Ja jag såg dom först tack o lov för det så jag sa till Ronja att stanna så jag kunde se så dom fick springa iväg innan hon fick syn på dom.
Ja idag var det mycket spring och hopp för lillan. Eftersom jag varit sjuk så har jag inte haft orken att gå ut i skogen på morgonen men jag har ända varit i skogen med henne på eftermiddagen så hon har fått
springa av sig ändå. Gör så gott jag kan fast jag har varit sjuk.
 
Satte mig och tittade på kort då Ronja kom till mig första dagen 7/7-2013
 
 
 
 
 
 
Jisses så liten hon var...men så grymt söt och fin.
 
Här kommer lite nyare kort :)
 
 
 
 
 
 
 
Mattes finaste duktigaste..Ja jag finner inte ord för så himla glad jag är för att ha denna underbara hund.
Hon är mycket duktig snäll lydig skulle aldrig ha henne lös om hon ej hade lystnat på mig.
 
Ja nu är det Fredag igen veckorna går så himla fort.
Jag hoppas att jag orkar att gymma igen på Måndag..Det var mycket skönt att komma igång och träna.
Trivs att röra på mig. Ska snart öka ut vårar rundor min o lillans.
 
Kommer in igen och skriver lite mera..Nu iväg oj såg vad klockan var ups...