Bättre nu!

Hej på er här!  Tack även för att du ta dej tid att läsa av min Blogg!
 
Ja idag när jag gick upp så regnade det ja visst behövs regnet men nu har vi fått en del så nu kan jag ju tycka att solen kan komma fram igen.
 
Ja jag blev så glad häromdagen då jag hittade vilda ah nu kommer jag inte ens på vad det heter
hm...Att det står still mm..
 
  Lite ändringar här...Så nu väntar jag på mera blommning men har även planterat ner ca 100 lökar ena sidan vitt o rött o samma på andra sidan av ingången kan nog vara fint.
 
Ja igår så var jag ute och kollade i förrådet o hittade då en svart säck med bara kuddar i så nu är jag igång och tvätta upp dom ja det var då prydnadskuddar :))
 
Annars idag blir det en runda med dammsugaren..Sen i eftermiddag nån gång så ska svärdotter ta lite nya foton på mej lite sommar kort sen om solen är här det får man ju se :))
 
Ska även köra svärdotter till Tingsryd en runda..Och passa på att lämna in mina däck så dom får kränga av o på...
 
Men ni får ha en fin & trevlig dag alla..Ps: Va rädda om er..
Malin

Kul att du är så duktig med din trädgård! Du frågade om min midsommar, jag firade den med goda vänner! Vi åt gott, drack gott och snackade en bunke skit, mycket skratt och dagen efter var jag väldigt trött :D! Hoppas solen kommer tillbaka snart!

Katte

Hej Malin!
Tack skoj att höra att du tycker det.
Lät som en trevlig midsommar.
Ja jag hoppas med solen kommer tillbaka snart igen.
Ha en fin Söndag../Kram