Hm fundrar ska jag....

Morgon!
 
Ja så var det en ny dag med nya utmaningar.
Idag så ska jag köra in till Olofström en runda..Hittade en mycket snygg hylla igår och är såå sugen på att köpa den det är till stora rummet byta ut lite av mitt vita..Möblerade om lite i stora rummet igår vet hur jag vill ha det så det lutar mycket till den hyllan ::))))
 
Tvättade upp alla julgardiner och dukar igår så det ska med upp och stykas så mysigt när det röda och alla ljusen kommer upp..
Jag vaknade tidigt idag o lillan låg kvar i sängen hehe hon bara tittade på mig :)) hon blev väl paff hehe..
Men snart så ska vi ut och gå men självklart så springer hon.
Ja ibland så morra hon till folk hon ej mött men det är bara vissa men hon är ju bara 7 månader och är inne i spökålden nu..Och hon får träffa mycket olika människor varje dag nästan så JA jag tränar henne för detta och hon träffa andra hundar med..
Men hon blir bättre och bättre för va dag..
Jag älskar denna lilla Ronja ja jag ska ta en vikt på henne med idag om jag nu orkar lyfta henne hehe..
 
Ska börja med Rojal på henne idag och då måste jag ju veta hennes vikt med ju så hon får den maten hon ska ha det är ju viktigt..
 
Men ni får ha en fin Tisdag..