Hundpassning & Hemma pyssel!

Godmorgon!
 
Ja igår var jag iväg och hämade saker från min mamma hade Nillan med mig tack för att du följde med mig.
Ja idag så ska jag sätta upp sakerna från mamma hon somnade in 1981 saknar henne så många frågor som man aldrig får svar på..Fanns inte nån som hon så guda snäll som hon var. ♥
 
Passade även Ronjas kompis och allt funkade kanon bra dom fick leka o springa i stora skogen och att
dom gillade det oja.
 
 Ja jag vet att bilderna är suddiga men har inte så bra mobil så det är därför.
Men får snart min andra och då blir det ju nya kort.
 
 
Skiljer 2 månader på dom..Dixie är inte renrasig rottis men mycket lik en.
Ronja är ju renrasig rottis.
 
 
Ronja sover så gott hehe..
 
Ska nu klä mig sen hämta lilla Dixie så vi kan gå till skogen så dom får leka av sig.
Sen blir det att pyssla här hemma idag.
 
 
Ha en fin & mysig dag på er alla.