Zezzi 2.5 Vecka♥

Hej på er alla här..
 
Ja nu när det har varit Påsklov så har mitt ena barnbarn varit här..
Så mysigt att han varit här. Och han gillade att vara här hos sin mormor.
Så igår så körde jag hem han.
Tomt utan han här idag.
Men han kommer när han har sommarlov igen.
 
Idag så blir det skogen med Ronja i vanlig ordning sen ska jag börja och stor städa idag.
Ska tvätta soffan kuddar filtar mm mm....
Och jag ska även ta och fixa baksidan i landen framsidan är klar Zebbe fick hjälpa mig att så
frön då han var här och rensa.
 
Får hoppas att solen tittar fram idag.
Så man kan hänga ut tyget från soffan så det torkar snabbare.
 
Så idag blir det stor städning och vara ute så mycket som.
 
Igår fick jag kort på lilla Zezzi och nu är hon 2,5 vecka och har öppnat sina små ögon
så himla söt och fin hon är se själva.
 

 
 
 
Och här ligger hon med sina syskon♥