Jag är super nöjd..

Hej på er här.
 
Hoppas allt är bra med er.
Här är det bara bra med mig & Ronja.
 
Har varit ute och plockat mycket svamp den sista tiden gott att ha..I frysen med ju..
 
 
 
Har även varit hos frissan och klippt mig och färgat håret och är super nöjd med denna frisyren.
 
 
 
 
 
 
Lila rött är det nu...Så grymt skönt är det..
 
 
Jag & min finaste Ronja.
 
 
Ja nu har jag tröttnat på att det heter att man är vänner..Då ses man med och inte bara sitta o skriva eller ringa till varandra och nu menar jag om man bor på nära håll så tar inte åt er ni som bor långt ifrån mig.
Nej så jag ska sluta nu och höra av mig..För kan man inte ses och hitta på något då kan det vara för min del.
 
Jag vädersätter mina vänner och är rädd om dom jag har..
 
Bara lite trist att man inte har någon man umgås med som man är van vid men livet är som det är.
Jag är inte ensam men ha skoj med en vän säger man ju inte nej till. Köra en runda,ta en fika,ut i naturen fiska finns hur mycket som att hitta på ju..
 
Men ha det så gott på er alla.