Mycket varmt idag. Älskar det..

Godkväll på er här..
 
Ja idag har det varit mycket varmt ute..Ja svärdotter undrade om vi skulle köra till Tingsryda marknad jag var lite så för jag ville ju sola men vi körde dit i alla fall. Men gud vad folk och värmen ska vi inte ens prata om herre gud men skoj och många skratt fick vi allt..Ja vissa klär sig som man bara va hur ser det ut men ja så är det :))
 
Sen när vi kom hem så åt jag och sen blev det att vila 40 minuter sen så kollade jag hur varmt det var på baksidan då visade sig att det var 36 grader och då tog jag min solsäng och la mig en halv timme sen kom det moln.. Men om det blir fint imorgon så ska jag ligga på min solsäng då :))
 
Undrar om det inte blir oväder här när som för det är såå kvaft ute och molnen ser inte så trevliga ut..Kan ju hoppas att det blir regn så man kan andas ute..
 
Snart dags att ta ut Ronja sen blir det en kopp te och se om det finns något på tven.
 
Ha en underbart fin & mysig kväll på er.