Sola,Njuta,Sola...9/7-2014

Ännu en solig och varm dag.
 
Härligt ja idag så ska jag bara njuta i solen bara sola och dricka en massa vatten..
 
Ta korta promenader med Ronja sen på kvällen när det inte är så varmt då tar vi en extra lång promenad..
Jobbigt för hundar nu i denna värmen..Ska se om det finns i närheten så hon kan få bada för första gången :))
 
Ja igår var jag och hämtade min nya soffa och jag är så himla glad för den
så skön och så fin..
Så har jag ju kastat ut min tjocktve och fick ju köpa en platt tve av min son och svärdotter förra
månaden ja det blev en 46 tum är mycket glad för den med.
 
 
 
Tog lite nya bilder på Ronja igår
och som jag skrattade åt henne när hon lekte så underbar hon är Mattes ♥
 
 
 
Häfftig att jag fick detta när hon skakar sig hehe...
 
 
Ha nu en underbar dag på er alla..