Regn och Rusk.

Godmorgon.
 

Ja igår så kände jag en doft i mina gadrober så jag tog väck alla kläderna och tvättade upp dom inte klar ännu med att tvätta dom :)) torkade av hela gadroberna så nu luktar det gott och rent där.
Städade även av i min gadrob i hallen och vad hittar jag där ju en massa mus bajs så jag skickade iväg ett mess till hyresvärden men inte att jag fick något svar tillbaka ja detta är så tröttsamt att ha doften i torkskåpet men det ska ju väck när nu dom kommer hit och ta bort det de är frågan :)
 
Grovstäda är ett måste tycker jag alla är inte lika någa som jag alla är vi olkia.
Tog bort en kasse kläder som jag inte använder.
 
Idag blir det att träna ja jag har börjat med det och det är så skönt att komma igång med det igen.
Få komma igång och träna är härligt opch man mår 10 gånger bättre och det finns oftast till alla så vill man så kan man och man behöver absolut inte lägga på en massa vikt om man inte vill utan det bestämmer man ju själv.
Finns ju gå band kan man gå ute så kan man ju gå på det finns så många olika saker på ett gym och jag går inte där för att bygga muskler absolut inte.
 
Idag så har vi tråkigt väder här regnar det och mörkt ute..
 
Ja lilla Ronja löper med nu så nu får hon inte springa lös utan nu använder jag flexikopplet och det gillar hon. Ja hon är ju inte den hunden som dra är lydig.
 
Blir att stryka upp lite gardiner idag och sätta upp ja lite pyssel och plock i mitt hem.
 
Ha en underbar dag på er alla.