Min finaste Ronja.

Hej på er!
 
Ja då var kylan tillbaka igen..När vi var ute så var det kallt men så fint det är och solen är ju med framme så då blir det ju skönare..Så i eftermiddag blir det att ta en lång promenad med Ronja.
 
Ja snart så börjar hon att löpa och dåfår hon inte springa lös..
 
Blev så glad när grannen ringde och frågade om jag ville träna idag och självklart säger ju jag JA till det.
 
 
Min finaste Ronja du & jag för alltid ♥
 
 
 


Igår så blev jag fadder till denna lilla valpen i Rumäneien.
 
Tycker faktiskt att det borde finnas flera som vill hjälpa dessa hundarna där nere. Och att få hjälpa till är en enorm känsla..Alla kan om man vill och vill man nu inte bli fadder så kan man ju bidra med en liten slant..Finns ju hur många hundar som helst som är utan hem. Mitt hjärta säger att jag vill mera än gärna hjälpa till. Finns ju katter med som man kan hjälpa. Men ta er tid att läsa dessa länkar jag lägger in härom ni har hjärta för dessa hundar och katter.