2 veckor till 😍

Ja nu Ă€r det 2 veckor kvar sĂ„ skönt 😊
Ja jag var dĂ€r och skulle mĂ€ta en hylla men den var 1 1/4 cm för bred sĂ„ störigt fĂ„r se om jag kan lyckas att fĂ„ nĂ„gon sĂ„ga av dom😊
MĂ„laren frĂ„gade om det var jag som skulle flytta in hĂ€r och jag sa ja 🙂
Kom sĂ„ fĂ„r du se köket Wow wow 😍😍 det var klart och det var sĂ„ fint mycket fin grön som jag har valt ditđŸ„°
Och igĂ„r fick jag ett samtal och dom ska renovera Toaletten helt och den kommer gĂ„ i grĂ„tt snyggt 😍
Ja hela lĂ€genheten blir renoverad bara golvet i hallen som inte ska bytas 😊 Har valt tapeter och golven 😊

HÄller pÄ med min trÀning minst 3 gÄnger i veckan och jag kÀnner skillnaden och ser framstegen och Àr sÄ Nöjd och sÄn energi jag har nu igen sÄ fantastiskt Àr det.
Idag sĂ„ provade jag till och med att jogga och jag fixade Ă€ven det att jag blev glad, har inte haft orken till det innan men nu sĂ„ Yeeesssss😊đŸ’Ș

Har nu mera storlek 40 i jeans 👖 sĂ„ glad Ă€r jag och 5 kg kvar och det Ă€r ju tur att jag Ă€r sĂ„ envis som jag Ă€r sĂ„ jag kommer fixa detta!

Lite uppdatering 😍

Ha en underbar helg till er alla 💐🍁🍁🍂🩋🩋🩋 (null)

(null)

(null)

(null)
Herre gud vad jag saknar dig mattes finaste ❀
Mycket med trĂ€ningen Ă€r att jag jobbar mycket min sorg efter Bebbi 
Den bĂ€sta medicinen Ă€r att trĂ€na för min del ❀
Blir starkare för varje gĂ„ng jag har varit pĂ„ gymmet đŸ„°